Kompletní renovace na špičkové úrovni
Příprava projektu
Každý projekt má za sebou svůj příběh, kdy si prožil léta na výslunní, často i se zajímavou závodní historií. Následně v době,
kdy se již vůz stal zastaralým a neměl svoji dnešní hodnotu, pak zůstal zapomenutý ve stodole, v garáži, kde čekal desítky let na své znovu nalezení a svoji opětovnou cestu do rukou sběratele, který o něj bude pečovat a znovu si užívat jedinečného vozu,
kterému jsme navrátili funkčnost a krásu jakou měl kdysi.
Po kompletním prozkoumání projektu a jeho fotodokumentaci dojde k demontáží všech součástí a zůstávají pouze čistá karoserie a plechové díly. Takto připravený projekt následně putuje na očištění a následné dopískování.
Karosářské práce
Očištěná, připravená karoserie projde procesem zkoumání, měření, porovnávání, kdy často pozůstatky různých havárií nejednou
zanechají pokřivený rám a nosníky. Celý proces kompletní klempířské opravy čítá stovky hodin řemeslné práce. Díly se vyrábí
ručně, na míru daného vozu, ať už se jedná o hliníkovou nebo ocelovou karoserii. U starších vozů, předválečných je karosářská
práce navíc provázána s výdřevou, která bývala před válkou běžnou součástí všech automobilů.
Lakování
Proces lakování vyžaduje spoustu času, který je nezbytný pro správný výsledek. Jedná se o proces, kdy se průběžně vůz tmelí s povinnou časovou přestávkou na správné zrání materiálů. Tím, že laku věnujeme dostatek času a péče za použití nejmodernějších technologií, jsme schopni dávat záruky a výsledné laky jsou nejen krásné, ale také nedegradují, zůstávají nádherné po spousty let.
Motor
Každý motor před jeho rozebráním je velikou výzvou, ať už se jedná o vzduchem chlazené 4 válcové boxery do vozů Porsche 356, přes řadové 6-ti válce Maserati 3500 až po výkonné nádherné V12 do různých modelů Ferrari. Práce na takovýchto skvostech vyžaduje nemalé úsilí, vždyť se jedná o sportovní stroje, které předchozí majitelé nešetřili. Každý motor je do posledního dílu rozebrán, každá z komponent projde kontrolou. Pro zachování originality často vyrábíme díly, které již nelze nikde koupit,
ale do motoru patří, ať už se jedná o speciální bimetalová ložiska, přes šrouby ovládání ventilů až po nejrůznější matičky a spojovací materiál.
Převodovka
Každá převodovka projde kompletní revizí, kdy je rozebrána do poslední komponenty, všechny ozubení projdou revizí,
případnou výměnou, ložiska, synchronní kroužky, přesuvníky, ovládací prvky, ne vždy se jedná o rychlou práci, ale výsledkem
je převodovka ve stavu v jakém opustila kdysi výrobní závod. Samozřejmostí je její plný záběh a vyzkoušení.
Mechanické díly
Rozmanitost renovátorské práce nezná hranic. U mechanických součástí je každá oprava neopakovatelná, dá se říci,
že právě zde platí pravidlo "nevstoupíš dvakrát do stejné řeky" tak jako jinde. Každý díl, každá součástka kterou mechanik
rozebere je jinak opotřebovaná. Jen díky dlouholetým zkušenostem a praxi jsme schopni provést opravu každé součásti
na takové úrovni, abychom mohli ručit za její kvalitu.
Chromy
Veliká alchymie a notná dávka pracovního nasazení. Díky vlastnímu zázemí pro přípravu chromů jsme schopni dosáhnout
špičkových výsledků chromových dílů. Každý díl je před samotným chromováním dopasován na vozidlo, při přípravě spolu spolupracují klempíři, mechanici i lakýrníci tak, aby na nalakovanou karoserii každý chromový díl nádherně padnul. Každá lišta, rámeček světel, kliky, nárazníky a další součásti krásně navazují na linie karoserie a mají dokonalý zrcadlový lesk jako, když byly nové.
Čalounění
Veškeré čalounění na vozidle je detailně zpracováno zpět do původní podoby. Díky zázemí s vlastními čalounickými mistry dokážeme navrátit zašlou slávu od předválečných až po moderní vozidla. Používáme stejné materiály a postupy dle původního v daném vozidle
a v daném čase, opravy, výroba drátěných základů sedaček, podkladové vrstvy, jejich provázání a finální vzhled vždy opovídají originálu.